Calendarul alegerilor
1 – 14 februarie 2021
Depunerea candidaturilor. La nivel de filială, se vor depune candidaturi pentru un Președinte + Secretar + Trezorier. Este mai eficient dacă cei trei fac parte din aceeași filială și, dacă este posibil, din aceeași universitate.
Candidaturile se depun (se trimit) sub forma unui dosar electronic, simultan, celor două colege ale noastre care vor alcătui Biroul electoral:
- Prof. univ. dr. Loredana Pungă, Universitatea de Vest din Timișoara, loredana.punga@e-uvt.ro și
- Prof. univ. dr. Michaela Praisler, Universitatea Dunărea de Jos, Galați, michaela.praisler@ugal.ro.
Dosarul trebuie să conțină CV-urile celor trei membri ai echipei și un plan managerial pentru perioada 2021-2025 (cum vedeți dezvoltarea RSEAS în timpul mandatului dvs., ce doriți să întreprindeți în acest sens – detalii despre RSEAS puteți găsi aici: https://rseas.ro/about-rseas/). Condiția de eligibilitate o constituie afilierea la RSEAS.
15 – 19 februarie 2021
Publicarea online și consultarea documentelor trimise. Dosarele (documentele trimise), verificate de colegele noastre din biroul electoral, vor fi publicate pe siteul RSEAS pentru a fi consultate de membrii RSEAS.
Dosarele candidaturilor depuse
22 – 23 februarie 2021
Alegerea noii echipe de conducere. Votul va fi organizat electronic iar pagina unde acesta va putea fi exprimat se va găsi pe site-ul RSEAS. Adresa va fi comunicată din timp. Fiecare filială va acorda un singur vot pentru una dintre echipele înscrise.
24 – 25 februarie
Validarea rezultatelor. Câștigă echipa care întrunește majoritatea din voturile exprimate.
26 februarie 2021
Comunicarea rezultatului final și desemnarea noului Președinte, Secretar și Trezorier RSEAS.